söndag 4 september 2011

Oj, vad hände egentligen med den här helgen?? Har ju inte ens hunnit blogga, haha.


Gårdagen var himla härlig! Tog det ganska så lugnt och fick äntligen färdigt fotoboken med bilder från bröllopsresan. Imorgon beställs den och det ska bli så roligt att få hem albumet så att man kan sitta och minnas allt kul vi gjorde. Medan jag satt vid datorn passade Stefan på att vara huslig. Han bakade bröd, och förberedde en trerättersmiddag. Han är ibland för bra för att vara sann 
Avnjöt den goda måltiden (och slapp till och med diska) och sedan gav jag mig av hem till Charlotta för tjejfest. Det är inte varje kväll man hinner med både romantisk middag och tjejfest ;) Hade himla roligt och tiden gick på tok för fort. Begav oss ner till Bahnhof vid midnatt och dansade i drygt 1,5 timme innan jag fick för mig att det var nog och vandrade hemåt i natten.


Idag har jag av förklarliga skäl inte gjort många knop. Har känt mig sjösjuk ;)
Har en app på telefonen som räknar ut när alkoholen har försvunnit ur kroppen och jag knappade in gårdagens intag för skojs skull... visade sig att jag inte skulle vara nere på 0.0 promille förrän kl 22 ikväll så jag antar att jag är berusad än, haha ;) Tur man inte festar så ofta...


Nu har jag åtminstone fått i mig lite mat och börjar känna mig som människa igen. Blir mys på soffan resten av kvällen så får jag ta nya tag imorgon. Men den där kalori-appen vågar jag inte ens tänka på idag...

Inga kommentarer: