onsdag 25 maj 2011

Idag har jag varit på grupphandledning i skolan. Alla hade skickat sina arbeten (så långt de kommit hittills) till varandra så att vi kunde komma med tips och råd. Lärorikt. Kändes väldigt bra när jag åkte därifrån, var bara små grejor för mig att ändra så denna helgen blir lugn och skön :) Fixar korrigeringarna imorgon och ja.. sen är det bara att vänta in opponeringstentan som jag ska läsa på måndag. Härligt! 


Sitter just nu och tittar på när Stefan tränar. Är vrålhungrig så jag hade hellre sett honom laga mat ;) Hans tur att fixa middag idag, men med lunch halv 11 (för att hinna med tåg till skolan) så börjar magen skrika nu! Sen ikväll tror jag att jag ska baka lite muffins. Tänkte gå förbi praktiken imorgon och tacka för tiden där och då vill jag ju ha med mig något gott. Sen får pedagogerna själva bestämma om det är något jag får bjuda på barnen eller om de ska äta alla själva ;)


Har förresten börjat öva mig på mitt poker-spelande inför Vegas. Vågar inte spela med riktiga pengar, men med låtsatspengar går det bra :) Har vunnit flera turneringar de senaste dagarna!



Inga kommentarer: