söndag 15 maj 2011

Söndag igen. Har varit en bra helg :) Gårdagens fest var mycket trevlig! Kände inte så många, men vad gör väl det. Kändes som födelsedagsbarnen var nöjda :)


Efter att ha sett reprisen av Eurovision-finalen i förmiddags gav vi oss ut på långpromenad med mamma och brorsan. Härligt att komma ut en stund, även om mina höfter värker som bara den! Var länge sedan jag gick i högklackat och det känns idag ;) Vill man va fin...


Imorgon kommer en mentor och besöker mig på praktiken. Tror jag i alla fall. Hon skulle höra av sig med "mer detaljer", men jag har inte hört något. Vet alltså inte vilken tid hon kommer och hur länge hon stannar. Man kan bli nervös för mindre ;) Jag måste hur som helst förbereda mig så ikväll blir det att djupdyka i läroplanen så jag kan peka på vilka mål jag arbetar kring i min aktivitet och sen även skriva ner lite stödord kring annat jag hämtar inspiration ifrån... Blir nervös bara jag tänker på det.

Inga kommentarer: