tisdag 10 maj 2011

Lite fler bilder från bröllopet kan ni hitta på Johannas blogg:

---------------------------------------

Nu har vi fått nya "adress-lappar" i trapphuset. Aningen ovant att se sitt nya efternamn ;)
Mycket som måste ändras nu med namnbytet, men tror inte jag kan göra så mycket innan jag får papper om mina nya id-handlingar. Har hört att Vägverket automatiskt skickar ut att man ska ha nytt körkort.

---------------------------------------

Varit ännu en varm dag på praktiken. Underbart sommarväder!! Är utomhus massor och det blir mycket spontana aktiviteter istället för planerad verksamhet. Min mentor från högskolan skulle egentligen ha kommit ut och tittat på mig idag, men hon har blivit sjukskriven. Istället kommer det någon Pia och inspekterar min utveckling på måndag. Ger mig några fler dagar att hämta andan på i alla fall :)
Var med på en arbetsplatsträff igårkväll och blev väldigt positivt överraskad över hur "viktig" jag var. Jag var inte bara där och observerade utan alla medverkande kände att jag kunde bidra och lät mig vara "en egen person" när olika ämnen diskuterades i tvärgrupper. 

------------------------------------

Nu blir det grillning och mys med världens bästa make 

Inga kommentarer: