söndag 3 juli 2011

Bloggtorka.

Så svårt det har blivit att blogga! Efter tre veckor med äventyr har jag börjat ifrågasätta om det finns en enda människa där ute som vill läsa om min vardag..
Fast samtidigt var det ju för min egen skull som den här bloggen skapades från första början så jag får väl kanske återgå till "ego-tänket" och så får antal sidvisningar bara bli en bonus ;)

Lördagen försvann i alla fall i någon sorts dimma. Nej jag var inte redlöst berusad - men fruktansvärt trött! Har fortfarande problem med tidsförändringen vilket gjorde att jag bara sov 01:30-04:30 natten mellan fredag och lördag. Sen när tröttheten väl nådde mig förvandlades jag till någon sorts zombi..
Men jag lyckades ändå få ut lite av min dag. Åt lunch hos brorsan och Jenny bland annat och fick då även träffat pappa och Sofia :) Sedan körde vi en sväng inom Åstorp så att Stefan kunde hjälpa sina föräldrar med ett dataproblem. Själv somnade jag på deras soffa, haha.
Kvällen blev ganska kort. Åkte hem. Åt middag. Såg på tv... och gick och la oss 21:55. ZZZZzzz.

Ja just det. Lyckades få ihop en beställning på en fotobok med bilder från bröllopet också! Ska bli så kul att få hem :)

--------------------

Idag är jag lite piggare, även om jag gick upp tidigare än vad jag normalt gör en söndag. Strålande väder så jag överväger att höra med pappa om de ska segla, men samtidigt hade jag ganska mycket sysslor här hemma som jag hade tänkt ta tag i idag... Så det får nog bli båtmys en annan dag.

Inga kommentarer: