tisdag 12 juli 2011

min älskade älskling!
Det här låter säkert fånigt, men åh vad jag tycker om att känna mig vuxen och duktig! Idag har jag varit hemma hos mamma och vattnat hennes blommor, åkt och handlat, städat en massa, förberett mat, haft parmiddag (där jag diskade undan ALLT strax efter gästerna gått ut genom dörren) och jag känner att jag haft en riktigt bra dag - hur knasigt är inte det??
Sen är det blandade känslor när jag gör vid här hemma. Fast jag tycker att det är superskönt att få ordning och reda så kan jag inte låta bli att tänka på hur mycket härligare det skulle vara om jag hade ett hus att göra vid. Ett boende som var vårt och som jag vetat att vi skulle njuta av lääänge. Den här lägenheten känns så tillfällig - trots att vi nu bott här i fyra år...


På tal om år, 4.5 år med älsklingen idag Lyckligare för varje dag! Tänk att en så underbar man vill spendera sitt liv ihop med lilla mej!! 



Inga kommentarer: