onsdag 20 juli 2011

Oj glömde helt bort att blogga igår! Men var i för sig inte hemma på hela kvällen :)
Jag och mamma åkte iväg till Halmstad (eller ja Haverdal en bit utanför) för att dansa. Var evigheter sedan man var där sist, men det är verkligen fantastiskt roligt! Sen är det lite halvläskigt att flera 40+are ser mig som ögongodis, då jag hellre ser att jämnåriga spanar in mig - men jag får väl ta det som en komplimang (eller nått...)

Idag har jag och Stefan tittat tomt. Ja vi drömmer mer och mer om att bygga hus för varje dag som går så vi samlar mer och mer information för att se om det är möjligt. Vill vill vill!

Snart ska jag och Niike till veterinären. Hon har kli i örat och inatt blev det verkligen extremt då hon inte alls kunde sova på grund av eländet. Mest troligt är det öroninflammation eller skabb (ja låter räligt). Så nu ska vi iväg och få det kollat så att vi kan få rätt medicin. Mycket konstigheter med den hunden tycker jag - tur för henne att hon är söt ;)

Ikväll blir det räkfrossa på Rönneå tillsammans med mamma, Tommy, Tommys dotter och Stefans mamma, pappa och syster - trevligt som attan!

1 kommentar:

Ma sa...

Hoppas veterinären hittar snabb bot för henne. På bilden ser det ut som om hon sitter i min stol och vaktar min ryggsäck...men var är jag???