onsdag 3 augusti 2011

Fina grannar.

Läst artiklarna om mannen som försökte bygga en kärnreaktor hemma i lägenheten? Glömde ju skriva här igår att jag räknat ut att jag bor i samma hus som galningen. För två veckor sedan kryllade det av poliser utanför porten och jag funderade länge på varför de var där, men det skrevs aldrig något i tidningarna om något som hänt i området - förrän nu. Läste artikeln igår och började söka runt efter mer information då jag kände att det kunde vara det, då det stämde i datum, och hittade ett forum på nätet där han erkänt och sedan även hans facebook där han på exakt rätt dag skrev att han suttit i förhör och haft husransakan. Så nu är mysteriet löst! Tur att han inte lyckades skapa något av farlig dos. Men sen har jag i för sig hört att man kan få coola superkrafter av radioaktiv strålning ;)

Inga kommentarer: