torsdag 18 augusti 2011

Hm, tryckte "nytt inlägg" av gammal vana och kom på att jag inte alls vet vad jag har att skriva om. 

Är sjukt trött idag. Hade visst somnat på soffan efter jobb så när Stefan och Niike kom hem blev jag väckt av hopp på magen och pussar (Niike hoppa och Stefan pussa) tyvärr var hunden snabbast så jag vaknade av hopp istället för puss... mindre skönt.
Hade öppning på jobb så jag körde hemifrån redan kl 06:00 imorse. Vet inte när jag var uppe så tidigt senast. Men det är ganska mysigt att vara först faktiskt. Det är så lugnt innan alla barn hunnit komma och man får sitta och äta frukost och småprata en stund.
Fast det tar ju på krafterna att ha varit igång så tidigt. Och tråkig lunch fick vi idag så när jag kom hem var jag dessutom hungrig. Mixade ihop en bit honungsmelon med frysta hallon och en klick vaniljyoghurt vilket resulterade i en väldigt mumsig smoothie :) Himla fräsch!

Jaa... det var väl min dag det ;) Intressepil?

Inga kommentarer: