fredag 12 augusti 2011

Jaha 400 kronor fattigare... men vi hade en trevlig kväll i alla fall. Ibland vill inte korten samma som vi. Typiskt, hade suttit fint med en vinst i pokern ikväll :)
Jobbade idag också och sedan körde jag inom Mias föräldrar då hon var hemma på besök och bjöd på fika :) Mysigt att träffas en stund och för en gångs skull hade jag inga problem med att förstå vad hennes pappa sa, haha! Kul också att träffa Mias kille igen, de är så söta ihop :) Märks hur mycket han tycker om dig älskade vän :)
Sedan blev det en snabb tur inom affären för att handla till kvällens middag och därefter hem för att städa - men det hade nästan älsklingen hunnit klart med :) Kunde få hem folk för poker utan att behöva skämmas ;)


Imorgon tänker jag ha sovmorgon! Var sååå trött imorse när jag vaknade! Hade en dröm om att jag höll på att tillverka en robot som skulle rädda världen, men jag var tvungen att hinna färdigt innan en superskurk hann klart! Vi hade hittat en passande energikälla och skulle precis testa om allt funka när väckarklockan ringde och jag lär väl aldrig få reda på om jag blev hjälte ;) Tröttsamt är det i alla fall att rädda världen!


Och idag är det förresten 3 år sedan världens bästa älskling gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom!!   Har aldrig ångrat att jag sa JA  

Inga kommentarer: