lördag 5 maj 2012

Dagen idag.

Sådär ja, vaknade imorse och kände mig inte ett dugg grinig, skönt det ;) Vi tog det lugnt i förmiddags (till hundens stora besvikelse - jisses vad hon försökte få igång oss), men till slut fick vi tummarna ur och tog tag i dagens bestyr. Blev en tur ut till Stefans mormor och sedan en sväng till Helsingborg för att hitta en mer ultimat kameraväska än den jag fick när jag fyllde år. Hittade en som rymmer allt, är snygg och känns smidig. Fanns plats för mig att ha plånbok och sånt också så att jag inte behöver bära runt på två väskor, men den är ändå liten nog att inte kännas klumpig. Perfekt! På hemvägen tittade vi inom hos Stefans föräldrar och precis i samma minut som vi höll på att tacka ja till middag kände vi båda två att en kväll hemma tillsammans själva var precis vad vi behövde. Så nu har vi landat hemma i lägenheten. Jag redigerar bilder tagna i Stefans mormors och mammas trädgårdar och Stefan lagar middag. Börjar lukta riktigt mums! Resten av kvällen kommer mest troligt spenderas i soffan, men för min del blir det nog också en del läsning då jag har mycket "hemarbete" från jobb i veckan som kommer. Vill inte att allt ska hopa sig till slutet av veckan! 
Trevlig lördag på er allihopa :)





1 kommentar:

Ma sa...

Det kommer inte att bli lätt att välja motiv till min/mina tavlor:)