lördag 19 maj 2012

Pokern igår gick hyfsat. Spelade två turneringar och jag kom tvåa i båda. Lite störigt att vara så nära vinsten, men man får ju vara nöjd ändå :)

Idag har vi varit ute på Bauhaus och hämtat vårt golv som äntligen kommit. Äntligen för att det var ett tag sedan vi beställde det, fast det hade ju inte gjort något om de hade haft kvar det ett tag till då vi inte direkt har något hus att lägga det i... Det blev i alla fall dagens styrkepass för mig då det var många tunga förpackningar att lasta. Stefan tyckte att jag kunde ta en paus när jag beklagade mig som mest, men han hade ju inte sett de fem byggarbetare som lägligt nog hade tagit paus på Bauhaus tak för att titta på när vi slet. Glöm att jag ger upp när vi har publik! ;) Kommer nog kännas i ryggen imorgon...

Dagen avslutades med grillat hos svärföräldrarna (där golvet ska bo tillsvidare, tillsammans med vårt kakel&klinker och toaletter..) och det var riktigt mumsigt. Det är inte samma sak med elgrillen på balkongen!! Längtar efter att kunna kol-grilla själv på egen uteplats :)

Inga kommentarer: