tisdag 9 november 2010

Dålig dag.

Idag är en sådan dag som inte hade behövt finnas. Jag hade kunnat gå direkt från måndag till onsdag utan att sörja - lätt! Vaknade med ont i nacke, rygg och axlar. Antagligen en aning träningsvärk från gymmet igår (fast jag inte tyckte jag blev särskilt svettig), men mest troligt har jag sovit konstigt också :( Drog ner till Malmö för att lämna in tentan. Hade utvärdering om kursen en halvtimme och sen var det dags att åka hem igen. Två timmar på tåg för ingenting! Suck...
Gick inom Lindex på vägen hem för att se om de fått in fler svarta jeans som jag varit på jakt efter så länge, men fortfarande inget nytt. När jag var där första gången sa de att det var byxor de beställde in med jämna mellanrum så det skulle inte dröja länge tills min storlek också fanns - nu ligger där tre par udda storlekar i en liten hög gömt bland allt annat... Varför säga att de ska beställa in när de inte alls tänkt tanken??
Passade på att hämta hem lilla hunden också när jag ändå var på Gågatan och hon blev som vanligt superglad att se mig :) Gick hem och mös på soffan. Kände mig lite matt och kom fram till att jag faktiskt känt mig lite hängig sedan igårkväll, bara det inte är någon hemsk sjuka! Gick i alla fall och la mig en stund och vaknade inte förrän Stefan kom hem. Skulle göra mat, men var inte hungrig. Så nu sitter jag här och funderar på om mitt ryggonda och känningar av illamående är början till hösten första influensa... håller tummarna för att jag bara har en dålig dag!

Inga kommentarer: