söndag 21 november 2010

Söndag.

Åh vad roligt det var igår! Härligt att bara kunna sitta och skratta tills man storknar en hel kväll :)

Mindre rolig är den förkylningsblåsa som bestämt sig för att bo i min mun. Den sitter så djävligt att när jag först kände av den trodde jag att det var tandvärk eller möjligen visdomstands-problem. Blev superorolig att jag skulle behöva ta mig till tandläkaren vilket är en av mina större fobier (ja jag är rädd för mycket). Men nu har jag bestämt mig för att det är en förkylningsblåsa och bara vetskapen om det gör att det gör mindre ont ;)

Idag är en lugn och skön söndag, som det ska vara. Jag har hunnit plugga allt som behövs för att kunna påbörja en ny vecka och Stefan har bakat bröd. Vinterstudion på tvn och datorn i knät. Snart blir det en promenad med hunden och vi funderar på att ta med oss lite varm choklad och någon fika :) Frågan är bara var vi ska gå någonstans, finns ju så många mysiga ställen att välja på!

Inga kommentarer: