måndag 1 november 2010

Irland.

Herregud vilken lång dag! Lämnade Åstorp vid halv sju tiden imorse och sitter nu i lägenheten i Galway och nästan somnar. Har varit en riktigt rolig dag på alla sätt och vis, är lite annorlunda att resa i så här stort sällskap. Blir lite sällskapsresan när vi drar runt - det är ganska så tydligt att vi är turister ;) Jag är van vid att jag och Stefan smälter in någorlunda när vi är ute och reser men det var det ju inte att tänka på denna gången! Inte när de allra flesta fastnar i säkerhetskontrollen på flyget och tas för terrorister och inte när vi far fram åtta personer i vår alldeles egna röda fina buss (bild kommer imorgon). Vi har varit på väg att köra på det mesta, från gående människor till små gröna bilar. Är sjukt läskigt med vänstertrafik och fast jag inte själv sitter bakom ratten så har jag panik ;) Vi barn (Jag, Johanna och Stefan i den här gruppen) somnade i alla fall gott i baksätet när vi fått något att äta vilket gjorde resvägen lite kortare :)
Kul att träffa Jessica igen, känns som evigheter sedan trots att hon var hemma vid midsommar. 


Usch jag orkar inte skriva mer, vill sova ;) uppdaterar bättre en annan dag!!

Inga kommentarer: