tisdag 16 november 2010

Underbara morgon...

Är såå underbart att väckas av att någon morgonpigg granne bestämt sig för att borra lite... SUCK! Kändes som om det var mitt huvud som det borrades i (och där börjar oljudet igen, för fjärde gången den senaste timmen). Tur jag inte tänkt vara hemma hela dagen för det hade jag inte stått ut med om detta fortsätter! Blir snart en uppfriskande dusch och lite frukost sedan ska jag bege mig mot Familia :) Ska träffa en annan brud och hennes blivande man där klockan ett och diskutera på vilket sätt vi ska hjälpa varandra under våra kommande bröllopsdagar :) Tänkte passa på att titta lite i affärer också när jag ändå är där. Måste säga hej till svägerskan också som ju jobbar där nuförtiden! 
Nej nu sprängs snart mitt huvud av allt oljud!!! Bäst att göra sig i ordning och försvinna...

1 kommentar:

Anonym sa...

och du hitta mej =) Hoppas mötet va bra!! Kram // jenny