måndag 8 november 2010

En produktiv dag.


En av alla bilder som jag återfann i hårddisken :)

Mitt knä krånglar fortfarande! Så himla tråkigt att inte kunna träna som man vill... Blir så uttråkad av att promenera på löpband, och idag var det bara det som inte gjorde ont, suck! Gympa funka ju, men jag trivs bättre med att träna på morgonen. På kvällen orkar jag inte, men det finns bara pass på kvällen. Jane ska låna mig sin arobics-dvd så får vi se om gympa framför tvn kan vara något för mig ;)
Fick för mig att jag skulle cykla till gymmet också, en väldigt dålig idé. Märkte ganska snabbt att det nästan inte fanns någon luft alls i däcken och istället fick jag leda åbäket, hade varit enklare att gå från början.... Efter träningen stack jag bort och fyllde på mitt tågkort på stationen så att jag inte behöver krångla med det imorgon när jag ska till skolan. Gick även inom stan och hämtade ut två paket som kommit medan vi var på Irland. (Och ja cykeln fick jag släpa med mig hela vägen.)
Var bland annat mitt chassi till hårddisken som kommit och jag måste erkänna att jag var lite nervös över att det inte skulle fungera. Men det var faktiskt hur enkelt som helst att skruva loss hårddisken ur den döda datorn och koppla in den i chassit. En USB-sladd in i Macbooken och alla filer finns att tillgå - helt magiskt!! Gud vad jag saknat mina bilder, hade verkligen varit en katastrof om de försvunnit! 
Annars har jag ägnat dagen åt att finjustera min tenta som nu är redo för inlämning. Bilen har fått på sig vinterdäcken och lägenheten är någorlunda städad. En produktiv dag helt enkelt :) 
Nu ska jag slänga mig på soffan med älsklingen och bara mysa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild =) Den behåller jag.... Kram Svägerskan din!