söndag 29 april 2012

Då börjar födelsedagen gå mot sitt slut. Har varit supermysigt att ha familjen här på fika och jag fick sååå fina paket! Höjdaren är helt klart det nya objektivet till kameran, nu kommer jag verkligen kunna ta kanonbilder - tack snälla ni! Fick även flera turkosa köksattiraljer som kommer att bli så snygga i huset sen :) Väskan som jag fick av Elin, Mia och deras respektive på festen igår kommer också bli en favorit. Ja jag fick bara jättebra presenter, tack alla :)
Lite mys med Lucas hanns det också med idag medan vi fikade, även om farmor, farfar och faster slogs om hans tid ;) Han är populär den lille Tur att jag får tid med honom och hans föräldrar imorgon också då de bjuder på middag :) Kommer lätt ha med mig kameran och fortsätta ta bilder på den lilla snyggingen. Kolla bara vilka underbara ögon grabben har!


Bror min med sin Lucas.

1 kommentar:

Ma sa...

Fina bilder på fina pojkar taget av fin flicka♥♥♥