tisdag 10 april 2012

Jag sitter här och börjar skriva, men suddar direkt. Det är en sådan dag. En sådan dag då jag egentligen inte har något att skriva om och inte vet vad jag ska fylla den tomma rutan framför mig med. Jag kan ju skriva att första dagen på inskolningen kändes helt okej, och att jag ser fram emot dag två då vi alla är lite mer varma i kläderna. Jag skulle kunna skriva att min älskling lagade supergod kyckling till middag. Men det är ju bara två meningar, och det fyller ju ingen ruta. Men ibland hamnar man i sådan torka, och då finns det inte mycket att göra åt det. Så jag tänker sluta sitta här och "ordbajsa", vi ses imorgon istället! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid roligt att läsa vad du skriver!
Från tisdagsmys, till husbygge eller Lucasmys!
/ Anna

Fru Suokas sa...

Tack! Vad roligt att höra :)