lördag 21 april 2012

Helg.

Efter en lugn fredagkväll kom en lugn lördag. Skönt! Sov länge imorse och spenderade resterande timmarna av förmiddagen med att spela spel på Paddan. Sen gick jag iväg och tittade på när Stefan vann brons med sitt innebandylag. Så då har jag i alla fall sett någon annan göra något vettigt ;) Ikväll ska de ha avslutningsfest hela innebandygänget så jag har laddat upp för en ensam kväll hemma (B&J gömmer sig i frysen). Fast helt ensam blir jag inte. Något jag även fick bevisat för mig när jag nyss kom hem ifrån affären. Niikes kompis Beau är här och att mötas av två hundar när man kommer hem låter faktiskt dubbelt så mycket som en. De ylade något fruktansvärt och triggade varandra till oanade höjder. Jag undrar hur länge det dröjer innan någon granne anmäler oss för djurplågeri för så som Niike låter när hon blir glad att se oss igen kan lätt förväxlas med något annat. Jag har dock även köpt något gott till dem så när de väl förtjänar det (är lite sur på dem för allt skrik just nu) så ska de få varsitt tuggben och då ska nog kvällen bli lugn och skön!

Inga kommentarer: