tisdag 3 april 2012

Vi hade tänkt åka ut till brorsan ikväll och mysa med Lucas (ja och umgås med bror och Jenny också förstås). Men när jag vaknade imorse var jag så bombförkyld att jag rätt så direkt insåg att det nog inte skulle bli något av den saken. Vill ju inte utsätta den lille för mina baciller och vara orsaken till hans allra första sjukdomsperiod. Så det blir vanligt tisdagsmys idag och det är inte fy skam det heller. Älsklingen kom hem med en jättefisk (färsk lax på över 1,5 kilo) och jordgubbar, så jag tror han har en meny planerad - vi får se vad det blir :) Själv har jag slagit mig till ro i vardagsrummet och förbereder mig inför morgondagen. Imorgon ska jag nämligen ha mitt första samtal med chefen som en del av mitt introduktionsår. Vi ska diskutera hur jag är i mötet med barnen, mitt ledarskap, hur jag samverkar och massa massa mer. Så jag sitter och försöker att inte stressa upp mig allt för mycket ;) Men jag vill ju ge ett så bra intryck som möjligt, så det är nog bara naturligt att vara lite nervös! Wish me luck :)

Inga kommentarer: