söndag 1 april 2012

Migrän.

Jaha, efter en underbar lördag (som slutade med helt fantastisk mat hos Ricke), blev det en söndag då man helst hade struntat i att vakna. Migränen kom smygande redan vid frukost, men jag höll uppe kampen länge (och lyckades både handla massa golv på Bauhaus och gå en promenad i skogen) innan jag till slut kapitulerade och kröp ner under täcket igen. Någon timmes vila och jag mådde tillräckligt bra för att få i mig lite lunch och se en film med älsklingen men sen började eländet igen. Inte riktigt så illa som det kan vara, men tillräckligt för att göra dagen väldigt tråkig och oskön. Hoppas fortfarande på att kunna sticka iväg och spela innebandy om lite mer än en timme, men den realistiska delen av mig vet att jag borde hoppa över det idag. Vi får väl se vilken del som vinner.

1 kommentar:

Anonym sa...

migrän en söndag = BAKFYLLA