måndag 9 april 2012

Lucas med sin mamma  
Igår dubblades min besöks-statistik här på bloggen. Ni är fruktansvärt dåliga på att lämna era avtryck i form av kommentarer och ikryssade rutor, men om jag ska tolka min besöks-statistik så är det bilder (och framför allt på söta brorsbarnet) som lockar! Och jag håller helt med er, man kan ju inte se sig mätt på hono


Idag vaknade jag med huvudvärk. Så typiskt för jag hade verkligen ställt in mig på att träna innan frukost då det ju är måndag (om än en röd sådan). Istället blev det en Ibumetin och ett par timmar till under täcket. Och nej - jag är inte bakis, likaså var jag inte bakis förra helgen då jag beklagade mig (som någon antydde). Man kan faktiskt ha huvudvärk ändå, så det så. 
Jag kom i alla fall på benen till slut och kunde följa med ut till Åstorp där det vankades påsk-knyt-kalas. God mat och trevligt sällskap, ett bra avslut på den här helgen :) 
Nu ägnar jag det sista av dagen åt att ladda inför en ny spännande vecka. Imorgon ger jag mig på min livs första inskolning och det ska verkligen bli kul. Hoppas jag gör gott intryck på både barnet och föräldrarna :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar er!
/ Anna

Anonym sa...

Bakis efter påskfirande kanske?