måndag 30 april 2012

En dag med mamma.

Idag var jag ledig från jobb och passade då på att ha en mysig dag tillsammans med mamma  Vi åkte till Väla och det blev minsann en massa uträttat! Jag fick köpt en fin klocka för presentkortet jag fick när jag tog min examen (tack igen), jag köpte också en bröllopspresent till Stefan då vi ju har ettårig bröllopsdag om en vecka ♥. Även en present till Thea blev inhandlad då vi ska på kalas hos henne imorgon. Utöver det fyndade jag även ett nytt regnställ en plånbok och en innebandyklubba :) 
Nu är jag hemma igen och röjer upp det sista från helgens kalas och om några timmar bär det iväg ut till Förslöv på middag hos brorsan. 
Har förresten lekt lite mer med min kamera också. Det nya objektivet är verkligen super! Går att zooma extremt mycket och när jag nyss provade att fotografera ut genom fönstret kunde jag lätt se vilka som gick på pyttebron ;) Kommer börja ta smygbilder av allt och alla, haha! Fast det är klart inte så lätt attsmyga med en sån här jättekamera! La en enkrona ovanpå för att ni ska kunna se hur stort det är ;)

Inga kommentarer: