lördag 25 februari 2012

Bröllopsfirande.

Idag är det dags att fira vårt bröllop igen! Har ju sådan tur att det görs med jämna mellanrum hela året :) Idag är det min faster Fia och hennes Christer som håller i aktiviteten - som är bowling. Har ju "övat" vid några tillfällen för inte så länge sen, så förhoppningsvis kan det gå ganska bra. Vi blir ett ganska så stort gäng, då även min mamma och hennes Tommy, min bror och hans Jenny samt min kusin och hans tjej (blir första gången jag träffar henne) kommer. Ska bli jättekul! Efter bowlandet blir det lite god mat och kanske en drink eller två :) Blir att kolla tågtider för hemresan då man inte riktigt vet om skjutsen hem verkligen blir av, inte lätt när man samåker med en höggravid kvinna (haha). Jag vill bli faster NU så får gärna komma en bebis ikväll/inatt  Vad jag har förstått på de blivande föräldrarna så skulle de inte heller ha emot det ;)


Nu blir det att leta igenom garderoben efter något fint att ha på sig!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vi hade verkligen inte haft något emot det :)