tisdag 28 februari 2012

Dag sex på "mitt nya liv" och nu börjar jag komma in i det. Är lite tufft precis när jag går upp men oj vad jag känner mig duktig efteråt ;) Mina kolleger börjar nog bli liiite trötta på mitt tjat om att jag har "gympat", "tränat", "gjort den och den övningen" och har "träningsvärk där och där". Inte lätt när man är superstolt över sig själv, haha!

--------------------

Om jag ska fortsätta klappa mig själv på axeln (och mina kolleger och underbara ungar också för den delen!) så har vi varit så himla duktiga idag. Gick till skogen i förra veckan och upptäckte en massa skräp, så idag återvände vi med svarta sopsäckar och plasthandskar så vi kunde göra det fint igen. Att värna om sin närmiljö är såå viktigt och det är ju super att även våra barn växer upp med de tankarna :) Nästa gång vi går till skogs kan vi njuta av den vackra naturen helt och hållet - och kanske också av en fika, det har vi förtjänat!

-----------------

Nu är det tisdagsmys!!!

Inga kommentarer: