söndag 12 februari 2012

Hej mitt vinterland.

Givetvis skulle snön komma när jag övernattade i Eslöv och skulle köra hem ensam. Jag som är såå bekväm med att köra när det är vinterväglag... Men visst, det gick ju bra och jag känner mig aningen stolt så här i efterhand ;)

Gårdagen blev väldigt mysig! Kom ner till pappa lagom till brunch/lunch. Brorsan och Jenny tittade också förbi och det var riktigt mysigt att sitta och umgås allihopa en stund. På eftermiddagen (när B & J åkt vidare) gick vi en lång härlig promenad i det fina vädret. Fick ett ruggigt skoskav men det fick det vara värt! Kvällen bjöd sedan på massor med god mat och så mätt som jag var när jag gick och la mig har jag inte varit på länge..! Tack för att du skämmer bort mig älskade pappa 

Nu börjar tröttheten ta ett ordentligt grepp om mig (då vi satt uppe ganska länge igår) så resten av eftermiddagen blir det vila för hela slanten! Sedan blir det givetvis en vända innebandy - hoppas bara att hallen inte är lika kall som förra veckan!

Inga kommentarer: