söndag 26 februari 2012

Kvällen igår blev väldigt trevlig. Gick hyfsat på bowlingen, men jag tror aldrig att jag fått så många nior i hela mitt liv! Hela tiden en kägla som tvunget ville stå kvar ;) Nästa gång tänker vi spela i Ängelholm för Olympiabowling (där vi var igår) är inte i närheten av samma kvalitet, varken när det gäller klot, banor eller service.

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Är sol och klarblå himmel ute som lockar, men eftersom vi var iväg igår skaffade vi hundvakt så för tillfället har vi ingen vovve att ta med oss ut på promenad. Tror jag drar ner rullgardinen och glömmer bort himlen en liten stund och tar tag i lite städning istället. Vi börjar verkligen växa ifrån vår lägenhet nu, känns som om hur man än beter sig åt så är det saker överallt! Trist :(

Inga kommentarer: