onsdag 29 februari 2012

Långt träningspass idag då jag valde att lägga det efter jobb istället för innan (slutade ett). Blev 30 övningar som tog ca 40 minuter :) För den som undrar på ett ungefär vad det är jag håller på med så såg dagens körschema ut så här...

4 uppvärmningsövningar (typ svänga med armarna och rulla med höfterna)
3 övningar för magen (typ lyfta och sänka benen medan man ligger på rygg utan att nudda golvet med fötterna
2 övningar med boxning
2 övningar med step-up
4 övningar med hantlar (och flera av dem med benböj/squats
1 tur på mountainbike (squats i nerförsbackar, hopp över gupp och spring med höga knän för att ta sig över backar)
5 olika springövningar (bland annat kapplöpning)
2 pass med "footfire" (snabba små tramp som om jag var på glödande kol)
Armhävningar
Hoppa hopprep
Kicka med fotboll
Skjuta skott med basketboll
4 stretching-övningar

och JA jag såg skitdum ut när jag gjorde det ;)




Inga kommentarer: