fredag 10 februari 2012

Fredag fredag fredag. Jobbveckan är slut och en härlig helg ligger framför oss :) För min del ser den dock lite annorlunda ut då jag och Stefan inte kommer att se varandra på hela helgen! Vid lunchtid idag åkte han iväg till Lalandia med sin mormor och några andra släktingar och ska vara där till på söndag. Jag tror nästan att det är första gången han sover borta utan mig sen vi blev tillsammans ;) Jag däremot har sovit borta ett par gånger, men aldrig hemma själv - kommer kännas konstigt!
Dock kommer jag att roa mig hela helgen lång! Ikväll kommer Jane hit för att äta pizza, dricka lite vin och snacka massa skit :) Sen imorgon tar jag och Niike oss ner till Pappa och Sofia där vi stannar till söndagen. Så om jag har tur så hinner jag inte ens sakna min andra hälft innan vi är tillsammans igen :)

Inga kommentarer: