torsdag 2 december 2010

2 december.

Har en härlig dag hemma med hunden idag :) Fast just hunden är inte så där 100% underbar idag för en gångs skull. Klädde på mig för att gå en lång promenad med henne strax innan lunch, men blev att vi vände hem igen efter bara 5 minuter eftersom hon inte lyssnade alls. Fick skrika mig blå för att hon skulle visa att hon visste att jag fanns och det orkade jag verkligen inte med! Så jag vände och gick hem igen och nu ligger hon och sörjer under filten i soffan - inte lätt att vara liten hund när "mamma" blir arg ;)

Så istället för promenad roar jag mig med Monster World (min nya drog, istället för Uno) Är egentligen världens mest meningslösa spel och Stefan idiotförklarar mig varenda dag för att jag spelar det. Men jag har fastnat för mina monsterväxter och måste ju spela varje dag så att de blir skördade och inte uppätna av min hungriga hjälpreda ;)

1 kommentar:

Jane sa...

Det ska jag nog inte ens börja spela. Du har redan gjort mej beroende av ett spel :)