lördag 25 december 2010

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Ena stunden chattade med Jane som skulle gå och leta reda på festkläderna i garderoben, i nästa smsar hon och säger att hon ligger sjuk med feber. Snacka om att bli överfallen av bassilusker! Festen för ikväll blev därmed inställd och istället kom Janna hit och spelade lite spel och snackade skit :) Väldigt mycket skolprat blir det förstås när vi båda läser samma utbildning (men på olika ort). Janna var körande, men själv lyckades jag få i mig några glas vin. Känner hur jag kasar omkring på tangenterna. Kommer säkert hitta mängder med stavfel i det här inlägget imorgon fastän jag anstränger mig som f*n ;) Blev hur som helst en bra kväll och jag känner för tillfället att jag är ganska nöjd med att snart få gå och lägga mig och sova bredvid världens bästa älskling istället för att ge mig ut på stan! Godnatt allihopa :) 


Här är förresten en bild på en hoppande Janna "back in the days". Mysigt med sommar och strand...

Inga kommentarer: