måndag 27 december 2010

Personlig tränare.

Idag har jag mitt första möte med min nya personliga tränare. Stefan har varit igång i en vecka nu och verkar gilla det, så nu får jag också prova. Jag pratar givetvis om Playstation-spelet EA Sport Active. Man ställer in sin profil på hur hård träning man vill ha och hur ofta man vill träna, sen har man en virtuell tränare som väljer ut övningar och ser till att man uppnår sina mål :) Tydligen ska den "straffa" mig om jag hoppar över någon dag genom att ge mig ett jobbigare pass vid nästa tillfälle, sådana hot kan nog motivera mig ;) Dessutom har man sensorer på sig så att spelet känner av att man gör rörelserna ordentligt och inte bara låtsas. Nu ska julens extrakilon (och alla andra också) bort minsann!

1 kommentar:

jane sa...

gu va kul... hoppas det går bra. kram