onsdag 15 december 2010

Mamma har alltid rätt.

Åh jag blir så ledsen och frustrerad! Är nog ungefär 1.5 månad sedan jag var på gymmet senast och den här gången hoppades och trodde jag verkligen att det skulle gå smärtfritt! Men nej samma onda uppenbarade sig, dock i andra knät(?) och jag fick avbryta långt innan jag själv egentligen ville :( Jag kommer vara världens fetaste brud om jag inte kommer igång med träningen snart!! För mig hänger nämligen träning och bra mat ihop. Tränar jag så är jag duktig på att äta sunt och strunta i sötsaker, men när jag inte tränar är det som om jag skiter i allt och då slinker det lätt ner något som sätter sig på höfterna, suck. Pratade i alla fall med en av de som jobbar på gymmet, men han kunde inte hjälpa mig för han tror inte att det är i musklerna problemet sitter. Ska inte ens finnas några muskler där jag har ont tydligen ;) Så han sa precis som mamma - du borde gå till en sjukgymnast. Så det får jag väl kanske göra då då. Men det är ju inte gratis precis och jag är orolig för att jag ska lägga tid och pengar, men att de inte kan hjälpa mig...

2 kommentarer:

mamma sa...

Kostar på att ha rätt. Hjälper dig så klart:-)

Jane sa...

usch va tråkigt med knät. Hoppas det ordnar sej! Kram