måndag 13 december 2010

Så är läget.

Världens sötaste bushund!
Känns som om jag har en inflammation i ena benet. Gör jätteont och jag kan knappt gå :( Snacka om att mina ben fick en chock av allt arbete i helgen! Börjar bli trött på alla dessa skador nu, hade ju tänkt ta tag i min träning igen idag. Suck! Är ledig och hade planerat en lång powerwalk för mig och hunden, men den kan jag ju glömma nu.


Kan ägna dagen åt att städa istället. Vår lägenhet ser värre och värre ut för varje dag... Vi har för mycket saker! Finns inte plats för allt i den här lilla trean och då svämmar det över helt enkelt ;) Inte blev det bättre av att Stefans klämmande och kännande på Elgiganten slutade med att vi fick med oss ett nytt hemmabiosystem hem heller. Nu har vi högtalare, kontroller och sladdar i hela vardagsrummet förutom all annan skit som var där sen tidigare ;) Men bra ljud har vi i alla fall ;) 


Ska plugga lite också idag hade jag tänkt. Är inne på sista veckan innan lite julledighet så det är slutspurten som gäller. Blir skola tisdag, torsdag, fredag sen ingenting förrän vecka 2, tjoho :)

Inga kommentarer: