fredag 17 december 2010

Året var 2010.


Min tur att sno formulär från svägerskan ;)

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag köpte min bröllopsklänning :)

höll du några av dina nyårslöften? - Kommer inte ihåg om jag hade några...


dog någon som stod dig nära? - Nej det har jag som tur var sluppit!

vilka länder besökte du? - Spanien, Irland & Tyskland

är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Ett eget hus vore inte fel ;)

vilka/vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Oj specifika datum?? Ingen aning, resorna kommer jag ju minnas i alla fall... Och när vi firade treårsdagen på slott :)

vad var din största framgång 2010? - Är väldigt nöjd med att jag kom igång med att gymma, även om det inte går så bra just nu.. Är också nöjd med att ha läst 2.5 år på högskola utan att ha fått underkänt eller komplettering på en enda liten sak!

största misstaget? - Stefan tycker att det var när jag köpte en lampa åt honom att ha i sovrummet, resulterade i en stor bula på älsklingen panna...

har du varit sjuk eller skadat dig? - Inget allvarligt, men visst är jag småsjuk ibland

bästa köpet? - Klänningen :) 2500 för en måttbeställd brudklänning som annars skulle gått på närmare 15'000!

vad spenderade du mest pengar på? - Resor?

gjorde någonting dig riktigt glad? - Mycket har gjort mig glad :)

vilka sånger kommer att påminna dig om 2010? - RUUUMPA - med shane banan ;)

vad önskar du att du gjort mindre? - Stressat upp mig för småsaker...

blev du kär i år? - Är ständigt förälskad

favoritprogram på TV? - The big bang theory!

bästa boken du läste i år? - En av mina Leslie Pearse-böcker :)

vem saknade du? - En vän som jag tyvärr glidit lite ifrån...

de bästa nya människorna du träffade? - Träffat många trevliga typer i skolan. Och återträffat Jane vilket jag är väldigt glad över :)

1 kommentar:

Jane sa...

Jag är jätte glad att vi har fått kontakt och är vänner igen :)! Kram