tisdag 21 december 2010

Internetfrustration och Pappa-dag.

Över en timme. Så länge satt jag sammanlagt i telefon med internetsupport igår. En timme effektiv samtalstid och ändå kunde de inte hitta vad som var fel. Utöver den timmen var det givetvis många timmar till som jag la ner på att på egen hand försöka hitta en lösning till varför vårt internet kröp fram så sakta att en snigel hade kunnat spurta förbi.. Jag måste erkänna att när internet helt plötsligt fungerade igen var även det lite frustrerande - för vad av allt jag gjort var det som fungerade?? Skulle det hända igen så har jag ingen aning om vad jag borde göra först! Men som sagt, nu fungerar det och går superfort! Mitt spel vill givetvis inte fungera, men allt annat gör det och då får jag känna mig nöjd tills vidare. Lyckades faktiskt få igång det en liten stund igårkväll på min gamla pc och spelade någon timme men guuuuuuuud som det hackade...


Men men idag är en ny dag. En pappa dag. Det är ju förstås så att min lilla Papps fyller år :) Dagen till ära publiceras den här gamla godingen då jag inte har särskilt många nytagna bilder på min far (det måste vi ändra på!) Supersnygga är vi i alla fall allihopa trots att vi har solen i ögonen ;)


Dagens vettiga blir att plugga så att inte allting hopar sig på slutet av jullovet. Har två böcker som måste läsas plus en mindre skrivuppgift så det är bara att sätta igång, suck. Sen i eftermiddag/kväll ska jag möta upp pappa i Helsingborg för en tur över till Danmark, blir säkert mysigt :) Hoppas han blir glad över sitt paket!

Inga kommentarer: