torsdag 23 december 2010

Dan före dan.

En vit jul är något av det mysigaste som finns! Men nu borde vädergudarna inse att det räcker, allting är redan vitt, vi behöver inte mer! Skulle ha firat jul med pappa ikväll, men fick ställa in på grund av vädret :( Går inte att ta sig till och från Eslöv när det snöar och blåser på det här viset, suck. Första gången som en del av julen har fått ställas in... Men vi hoppas på att allting har lugnat ner sig till annandagen så får vi ta det då istället. För julen ska firas även med pappsen, det är ett måste! Synd bara att han bor så långt bort. 


Idag har även Stefan julledigt :) För min del blir det att hålla mig undan köket då han planerar att baka bröd, lägga laxen i saltlake (tror det hette så) och dessutom göra en julig variant på cheesecake. Jag har en huslig karl ♥ ♥
Tror jag fortsätter på mitt pussel som jag började på för ett tag sedan. Och det blir förstås en vintrig promenad med det lilla yrvädret :) Tror det kan bli en riktigt bra dag trots allt!

Inga kommentarer: