söndag 20 november 2011

Blev en riktigt trevlig kväll igår med god mat :) Ja till och med svartsoppan var god - smakade som blodkorv och det gillar jag ju, så inga konstigheter! Man ska inte fundera för mycket på vad det är man stoppar i sig, haha ;) Kom fram till att det varit ett prova-på-annorlunda-mat-år då vi provat både svartsoppa och surströmming, två saker som de flesta människor håller sig borta ifrån!

Idag tar vi dagen lite som den kommer. Jag försöker just nu formulera mål inför praktiken som drar igång imorgon. Snacka om att vara ute i sista stunden... men jag tycker att det är så fruktansvärt svårt! Så nu sitter jag här igen och stirrar på de redan utsatta målen och funderar på hur i helsike jag ska kunna göra dem till mina egna - är ju bara en massa punkter fulla med krångliga ord...

Senare i eftermiddag ska vi möjligen åka till Laholm och titta på hus. Det företaget som vi ska bygga med har öppet-hus-visningar och vi tänkte att det kunde vara trevligt med lite inspiration. Får väl se vart tiden tar vägen och vad vi orkar med ;)
Innebandy blir det i alla fall ikväll och jag är taggad. Det kan ju inte gå sämre än förra veckan i alla fall, så nu ska det baskemig bli många mål gjorda!


Men på tal om mål så har jag andra mål att fundera över nu... visst låter de roliga??

"kritiskt värderande kunna reflektera över sin praktik och sitt läraruppdrag i förhållande till lärandeteori samt kunna utvärdera sin verksamhet/undervisning och formulera slutsatser i termer av skolutvecklande arbete"

Inga kommentarer: