fredag 25 november 2011

Fredag.

Så då var första veckan på praktiken avklarad.
Idag har jag och den andra studenten på avdelningen, Yvonne, haft barnen mycket själva. Pedagogerna behövde jobba igenom en del pappersarbete så vi tog chansen att göra vad vi ville ;) Blev en hel del bus och lek då vi bland annat introducerade tre nya regellekar för dem. Blir lika imponerad varje gång jag ser hur snabbt de tar instruktioner och hur roligt de tycker det är med nya grejor. Övade lite grann på lucia-sångerna också och de kunde redan alla låtarna utantill :)
Jag har haft lite problem med huvudvärk större delen av veckan och den hoppas jag ska försvinna nu under helgen då jag har möjlighet att vila lite. Ikväll blir det mys här hemma med maken och imorgon börjar vi nog adventsstädningen så vi har snyggt och mysigt här till på söndag. Imorgonkväll ska vi dessutom till pappa och Sofia, vilket kommer bli väldigt trevligt och mysigt :) En bra helg att se fram emot så här på fredagseftermiddagen helt enkelt!!

Inga kommentarer: