lördag 19 november 2011

Jag låg givetvis inte och drömde mardrömmar hela dagen igår. Jag var även på mitt blivande jobb och snackade lite med blivande chefen. Blir lika glad varje gång jag varit där, för då inser jag vilken toppenchef jag kommer att ha och hur mycket jag kommer att trivas med mitt arbete :)
Tittade lite på hur mitt schema kan komma att se ut också. Hon kommer mest troligt ge mig ett schema som en av dem som slutar har haft (för att slippa lägga om alla andras), men sedan lägga till typ 2 timmar eftersom det schemat är på 80% och jag kommer att jobba 85. Hur som helst är det helt sjukt att se ett sådant schema då man är van vid heltids-tider de dagar man vikarierat. 8-15 var nog den längsta tiden hittills (kan ju förlängas lite om extra timmarna hamnar där), men där var inte en enda öppning eller stängning. Lyx ;)
Jag kontaktade även min praktikplats igår, då det är dags för det redan på måndag. Fyra veckor i en utomhus-verksamhet. Kommer bli så lärorikt! Kändes som att de tyckte det var kul att jag ska komma i alla fall :)
På kvällen spelade vi poker och det gick hyfsat bra. Hade en stor ledning i första omgången, men tappade det till slut och hamnade på en andreplats. Lika glad ändå faktiskt :) Sen andra gången gick det väl inget vidare för mig, men Stefan kom tvåa. Så vi är helt enkelt familjen som faller på målsnöret!

Nu idag har vi sovit länge, varit och promenerat med hunden på stranden, tittat på köksinredning och nu väntar lunch. Ikväll bär det av till Glumslöv där vi bjuds på Gåsa-middag hos Tommy och det ska bli såå gott! Har hört rykten om att det även kommer att serveras svartsoppa vilket kan bli lite spännande...!

Hoppas ni också har en trevlig helg :)

Inga kommentarer: