tisdag 1 november 2011

Det gick förresten hyfsat bra hos tandläkaren igår. Jag fick ingen panik, och det är ju bra. Dessutom var läget i princip oförändrat sen sist jag var där, och det är också bra. Där var dock ett påbörjat hål som hon tyckte att det var lika bra att laga, så det ska jag göra på torsdag. Jag blir skickad till deras snällaste tandläkare så att jag inte behöver vara rädd, haha ;) Sist jag lagade hål var hemskt. De satte bedövningen i kinden istället för i tandköttet (eller var den nu ska sitta) så det gjorde ändå ont och de tryckte ner mig i stolen och fortsatte fastän jag visade att det var smärtsamt. Inte det bästa för någon som redan innan tycker att det är obehagligt. Så nu hoppas vi på att det inte blir likadant denna gången...

Idag har jag jobbat. Kom fram till att det kan ha varit en av mina sista gånger som vikarie. Det är ju redan vecka 44. Och 47-50 har jag praktik för att sedan börja arbeta på riktigt. Så det är denna veckan och två veckor till som jag möjligen kan vikariera. Sedan är den tiden förbi. Nästan lite sorgligt, då jag varit på de förskolorna sedan augusti -07, över fyra år! Får nog ta och fixa ihop någon liten fika och åka ut och säga hejdå till personalen ordentligt... om inget annat så för min skull ;)

Inga kommentarer: