onsdag 16 november 2011


Isade vackert väder idag! Frosten låg vit över marken när jag gick till tåget imorse och det var en vackert lila himmel som mötte mig när jag väl kom hem till Ängelholm igen ikväll.

Idag har det varit ytterligare två föreläsningar på schemat, fast vi gick bara på en. En flummig gubbe som hade gjort en presentation i word istället för powerpoint. Får väl se om man får någon nytta av de kunskaper han ville förmedla...
Istället för att gå på sista föreläsningen träffades vi i arbetslaget och var flitigare än någonsin. Fick ungefär halva uppgiften gjord på två timmar! Känns bra att ha fått en sådan superstart. Men uppgiften i sig ger mig inte ett skit. Kommer inte kunna mer när vi är färdiga än det jag kunde innan. Möjligen hur man gör en tråkig, omotiverande uppgift så fort som möjligt...

Inga kommentarer: