söndag 13 november 2011

Det var som sagt fest igår. Och då blev det en del drinkar. Riktigt roligt hade vi! En av de bästa kvällarna på länge :)
Var hemma hos mig först, men gick sedan även hem till Jane och fortsatte festa ihop med hennes kille och några av hans vänner. Sedan gick vi ut på Torstens och därefter Bahnhof. Kom hem klockan tre imorse och stupade i säng. Älsklingen sov redan och vaknade inte ens av att jag rumlade runt.
Vaknade tidigt imorse med en mage som trodde att den var en torktumlare med stark centrifugering. Inte kunde jag somna om heller, så jag la mig på soffan och slötittade lite på tv tills magen insåg att den var just en mage och inget annat. Sen blev det lite undanplock här hemma innan vi åkte iväg till våra pappor. Vi kom fram till att det skulle bli en extremt stressig dag om vi skulle uppvakta tillsammans, så vi delade faktiskt på oss, Stefan var hos sin pappa och jag hos min. Funkade bra det också :)
Nu sitter vi på soffan och tar igen oss efter kvällens innebandy. Var verkligen inte min dag, inte många bollar gick som jag tänkt mig, men så är det ibland.. Blev bara lite sur så det är lugnt, haha ;) Nya tag nästa vecka!

Inga kommentarer: