onsdag 2 november 2011

Sånt är väl lite störigt.

I förra veckan gick min senaste testversion av Photoshop ut, och jag har nu konstaterat att det inte finns fler varianter att prova utan kostnad. Inga större problem egentligen, för jag har länge tänk investera i ett program eftersom jag använder det så mycket. Dock har jag bestämt mig för att köpa Elements då fullversionen kostar närmare 10'000 kronor om man vill ha det på svenska!! Engelsk variant kan jag få (med viss studentrabatt) för 2000, men det känns också lite i överkant... Elements är något billigare, men finns bara på Svenska till PC! Så jag som har Mac måste köpa den engelska versionen, men för samma pengar - hur rättvist är det?! Varför ska jag bli straffad bara för att jag är svensk och har en Mac? Det är mobbning tycker jag!!

Spökliga skuggor i höstmörkret.

Inga kommentarer: