torsdag 12 januari 2012

Tiden bara springer iväg. Idag är det fem år sedan jag och Stefan blev ett par. Det sa bara pang bom. I alla fall för min del. Innan jag kom hem till honom den kvällen hade jag ingen aning om vad jag ville eller hur jag kände. Mer än att det var spännande. Och något var där som lockade. Man skulle kunna säga att jag aldrig gick hem. I alla fall inte som samma person. Någonting hände där i januarimörkret som förändrade mig och hela mitt liv. En avslappnad stämning, många skratt, en första kyss, fjärilar i magen och jag var fast. Oavsett hur vi både kände i början av den dagen så visste vi båda två att det var början på ett nytt kapitel, då efter att våra läppar mötts. Det låter klyschigt, någon skulle säkert även kalla det fånigt. Men ibland räcker det med en kyss för att veta.
Det har varit fem fantastiska år. Vi har rest massor, varit i Grekland, Spanien, Island, Estland, Storbritannien, Irland, Polen, Tjeckien, Ungern, Usa... vi har blivit sambor, förlovade, gifta. Aldrig under de här åren har jag tvekat. Hur mitt liv skulle varit utan Stefan vill jag inte ens tänka på. Han är min kärlek, min man, mitt liv och jag älskar honom mer och mer för varje dag!

Inga kommentarer: