lördag 21 januari 2012

Tacka alla fina! ♥

Examensmiddagen igår blev underbar :) Verkligen kul att det blev så lyckat och alla såg ut att ha trevligt. Njöt av att vara i centrum för en dag 
Fina presenter fick jag också! Av pappa fick jag en skulptur som min farmor gjort, av Sofia, Thea och Ludvig fick jag en jättefin fotobok och av Mamma, Tommy, Eva, Jan, Stoffe, Jenny, Jessica och Thomas fick jag dels en anteckningsbok för alla mina tankar som nybliven förskollärare, och dels ett presentkort på Väla så att jag kan köpa mig något jag känner att jag behöver i min nya roll (jag funderar på en klocka). Tusen tack allihopa!


Nu ska vi snart packa ihop oss här hemma. Niike ska sova över hos en kompis (haha) och jag och Stefan ska ner till Simrishamn och njuta på Kockskagården. Fyrarättersmiddag och övernattning i mysig miljö - en present till mig från min älskade man 
Enda problemet är att jag inte vet vad jag ska ha med mig i bok-väg. Vad läser man när man inte måste plugga?? hm.... ;)

Inga kommentarer: