måndag 9 januari 2012

Måndagkväll och en solbränd pappa har varit här och hämtat hem Sallie. Känns faktiskt lite tomt. Man snubblar inte över någon varje gång man ska gå någonstans och Niike tävlar inte om ens uppmärksamhet ;)

Pappa lämnade över en stoor chokladask också som tack för hjälpen och jag måste säga att det kommer bli jobbigt att hålla fingrarna ifrån den hela kvällen... Har redan tagit två bitar och känner att hjärnan försöker övertala mig till "bara eeeeeen till" ;)


Ikväll blir det annars lugnt för min del. Stefan ska träna innebandy så det blir en kväll i ensamhet. Ska slänga iväg ett mail till min examinator för examensarbetet tänkte jag, för att reda ut vad jag egentligen har kvar att göra på eländet...

Men först en chokladbit till.............

3 kommentarer:

Anonym sa...

Link exchange is nothing else however it is just placing the
other person's website link on your page at proper place and other person will also do similar for you.

Here is my web page: pacquiao

Anonym sa...

This piece of writing gives clear idea in favor
of the new users of blogging, that really how to do blogging and site-building.


My blog layher

Anonym sa...

excellent put up, very informative. I ponder why the other
experts of this sector don't notice this. You must proceed your writing. I'm sure, you have a great readers' base already!

Here is my site halong bay cruise hotel