söndag 29 januari 2012

Hej igen.

Jag lyckades till slut slita mig från pusslandet. Jag har ju en tendens att fastna i saker och ting och denna helgen är jag beroende av att pussla. Men jag hann med mer än så igår. Det blev den där efterlängtade långpromenaden med mamma och sen på kvällen var jag och Stefan på fest hos Charlotta och Max. De har fått det så fint i sitt nya hus :) Följde med ut på 57:an, en debut för mig så nu kan även jag säga att jag varit där ;) Fast jag var där nog bara en halvtimme eller så innan jag fick ett av mina traditionella "nej nu ska jag gå hem"-ryck.
Idag fortsätter vi lugnt tempo. Har slöat framför tvn till nu men nu skriker snart pusslet på mig igen så blir nog några timmar där också ;) Sen ikväll är det innebandy i vanlig ordning och det ska bli skönt att avsluta helgen lite nyttigt.

Inga kommentarer: