tisdag 3 januari 2012

Oproduktiv eftermiddag.

Ja jag gjorde som jag skrev imorse, gick och la mig när jag kom hem. Sen hade jag väl i för sig inte tänkt att jag skulle bli liggandes heeeela eftermiddagen, men ibland blir det bara så. Jag sov en timme, spelade spel på mobilen en timme och sen tittade jag lite tv. Sen helt plötsligt närmade sig klockan fem och det var dags att möta Stefan och Niike som var på väg hem från jobb. Ut i rusket med andra ord, usch! Hade lite ångest för att jag vilat bort min eftermiddag istället för att plugga eller göra något annat vettigt, och inte blev det då bättre när älsklingen kommer hem efter en lång dag på jobb med en handlekasse i händerna och en trerätters meny i tankarna. Eller jo det blev ju betydligt bättre om man ser det som så att jag har en fantastiskt man och att vi ska äta massa god mat, men min ångest blev ju inte lättare. Så nu borde jag kanske släppa datorn och se om han behöver hjälp i köket...

Inga kommentarer: